FAQ: Her finder du svar på de ofte stillede spørgsmål til LuxBoks.dk.

Hvor er min pakke?

Du har modtaget en email fra os med overskriften "Afsendt" (det kan du evt. søge efter i dine mails, eller i din spam mappe). I den mail er der et link til Postnord track and trace, hvor du kan se pakkens vej.

Er pakken væk, kan du uden for vores åbningstid kontakte fragtfirmaets kundeservice. Du skal have pakkenummeret klar (det står i den “Afsendt”-mail du har fået af os).

Hvordan byttes julegaver?

Julegaver kan returneres/byttes frem til og med 31. januar det efterfølgende år - efter de sædvanlige retur- og bytte-betingelser, som du kan læse her.

Hvornår er sidste dag for bestilling af julegaver?

Frist for bestilling af julegaver 20. december kl. 13

Hvad koster fragten?

Du har ALTID mulighed for gratis fragt når du handler på LuxBoks.dk. Det koster ikke noget at få leveret til afhentning i en pakkeshop. Ønsker du levering direkte til en privat eller firma adresse vil der være et mindre fragt tillæg

Kan jeg fortryde mit køb?

Ja, du har 30 dages returret. Du kan læse mere om det her

Hvordan sender jeg en vare retur?

Du sender varen med track and trace sammen med en returseddel, som du kan downloade her

Hvad er track and trace?

Track and trace er når en pakke kan spores med et sporingsnummer fra fragtfirmaet( f.eks. Postnord, GLS eller en anden transportør). Det er vigtigt, for den som afsender pakken, har ansvaret for den indtil den er fremme.

Har I gratis retur?

Du skal selv betale returfragten for varer, der returneres/ombyttes. 

Er det sikkert at betale?

Ja! Det foregår via en krypteret forbindelse og med 3-D Secure, og ingen kan se dine kort data. Det kan du læse mere om her

Hvor hurtigt leverer I?

Hurtigt! Vi afsender samme hverdag som vi får ordren, når ordren er modtaget inden kl. 13. Ordrer modtaget i weekenden og på helligdage afsendes mandag/først kommende hverdag. Typisk er varen allerede fremme dagen efter, også om lørdagen ved levering til en pakkeshop eller Pakkeboks.

Hvordan betaler jeg?

Du kan betale med de gængse kreditkort/debetkort (Visa og Mastercard) samt dankort og MobilePay. Det kan du læse mere om her

Hvornår trækkes pengene?

Vi hæver først pengene når varen er afsendt.

Kan jeg følge min ordre?

Ja, du får en mail med tracking nummeret når vi har afsendt din ordre, så du altid kan spore pakken. Har du en konto hos os kan du også logge ind, og se "status" på din ordre, om den for eksempel er "Under forberedelse" eller "Afsendt".

Sender I til udlandet?

Nej desværre. Bor du i Sverige kan du med fordel handle på www.luxboks.se.

Jeg har modtaget en defekt vare/vil reklamere over en varer, hvad gør jeg?

Har du været så uheldig at modtage en defekt vare fra os eller ønsker du at reklamere over en vare, bedes du henvende dig til vores kundeservice på info@luxboks4you.com / telefon 30205062. Ved henvendelse bedes du venligst have ordrenummer og/eller fakturanummer klar. Du kan læse mere om garanti/reklamation her

Hvordan kan jeg kontakte jer?

Du kan sende en e-mail til info@luxboks4you.com, som vi besvarer indenfor 24 timer (undtagen helligdage og ferie), eller du kan ringe til kundeservice på (+45) 30 20 50 62 på hverdage fra kl. 10-14