Norsk kunde på luxboks.dk der ønsker

Levering til Norge

Er du bosat i Norge er du meget velkommen til at handle hos os. Du kan handle på vores webshop luxboks.dk til de oplyste priser i DKK. Dansk moms på 25% fratrækkes ved købet og vi tillægger et leveringsgebyr på DKK 400 for hver ordre.
Leveringstiden vil være ca. 3-5 hverdage + toldbehandlingstid. Du skal også være opmærksom på, at vi desværre ikke kan tilbyde returret på varer sendt til Norge.
Læs mere herunder:

Levering til Norge
Vi sender med PostNord til en postbutik tættest ved din adresse i Norge. Du modtager besked på e-mail og SMS når pakken med varen kan afhentes.
Du vil også modtage besked på e-mail med track & trace information, så du kan følge pakken. Informationerne sendes fra PostNord med denne afsendermail: noreply@pacsoftonline.se
Vi tillægger et fast fragtgebyr og ekspeditionsgebyr på kr. 400 DKK på hver ordre, uanset ordrens størrelse.
Du skal forvente en leveringstid på ca. 3-5 hverdage + told tid fra du afgiver din ordre.

Norsk told og moms
Når du handler som norske kunde på LuxBoks.dk bliver de køb fratrukket dansk moms på 25%. Du skal derfor forvente at blive opkrævet norsk importmoms og evt. told/afgifter ved afhentning af pakken. Eller umiddelbart herefter. Disse omkostninger er ikke indholdt i den samlede købspris på LuxBoks.dk og bliver ikke blive opkrævet af LuxBoks.dk. Derfor er beregning, opkrævning og betaling heraf udenfor vores ansvar.

Returnering & reklamation
Alle køb på LuxBoks.dk med levering til Norge er UDEN RETURRET og OMBYTNINGSRET. Men selvfølgelig yder vi 2 års reklamationsret på alle køb i henhold til dansk lovgivning. Har du modtaget en vare, der er defekt eller opstår der efterfølgende en defekt/fejl på varen, der er omfattet af reklamationsretten bedes du omgående kontakte os, så vi kan aftale hvordan vi løser reklamationen. 
HUSK! Du skal tjekke varen for evt. transportskade omgående ved modtagelsen af pakken og gøre evt. skade på varen gældende overfor transportøren (PostNord) inden du giver os besked. Det er altid modtagerens ansvar, at reklamere over en transportskade.

Sådan bestiller du
Du bestiller på LuxBoks.dk ved lægge vare i kurv og efterfølgende på til bestilling. Når du så har udfyldt oplysningerne under "FAKTURAADRESSE" der er markeret med * (husk at vælge Norge som land) skal du krydse af i "Levering i Norge " under "LEVERINGSMÅDE") og herefter vil bestillingsvinduet ændre sig så momsen bliver fratrukket dit køb og leveringsgebyret bliver tilføjet. Når du har accepteret handelsbetingelserne klikker på "Til betaling" og gennemfører betalingen af dit køb. Du skal være opmærksom på, at det kun er muligt at betale med kreditkort (Mastercard eller Visa).
Umiddelbart efter du har gennemført dit køb vil du modtage en dansk ordrebekræftelse på e-mail til den e-mail adresse du har oplyst ved købet. Betingelserne beskrevet i ordrebekæftelsen er i sin fulde ordlyd kun gældende for danske kunder. For norske kunder vil der gælde andre betingelser for bl.a. returret m.m. (se overnfor under "Returering & reklamation". 

Betaling
Norske kunder kan kun betale med kreditkort på LuxBoks.dk. Vi modtager betalinger foretaget med Mastercard og Visa. Du skal være opmærksom på, at dit kreditkort muligvis skal være godkendt til køb i udlandet da betalingen sker i DKK. Bliver dit køb afvist kontakt evt. din bank for at få dit kreditkort godkendt til køb udenfor Norge.

Kontakt LuxBoks.dk
Er du i tvivl omkring vilkårene eller forløbet for bestilling af varer og levering til Norge, så kontakt vores danske kundeservice på info@luxboks4you.com eller telefon +45 30205062 (normalt tilgængelig mellem kl. 10-14 på hverdage).
Vi vil også meget gerne høre fra dig når du har foretaget dit køb og har modtaget varen. Gerne både med ris og ros, så vi kan forsøge at gøre købsprocessen endnu bedre for vores norske kunder.